3. 9. 2012

Wake me up when September ends.

Ahoj.

Jak jste si užili poslední dny prázdnin? Mě už to teda doma moc nebavilo, na dnešek jsem se celkem těšila. Ze začátku to totiž vždycky bývá v pohodě, jenže naše škola se snad úplně zbláznila. Od zítřka máme totiž normální vyučování, a to bych to nebyla já, kdyby v tom nebyl nějaký problém :D Budeme totiž mít odpoledku:/ Ach jo, v úterý máme zrovna ty nejhorší předměty; matiku, občanku, chemii a zemák.

Naštěstí snad budeme teprve zařizovat sešity a tak, takže zítra to asi ještě ujde. Jenže ve čtvrtek máme taky odpoledku, takže budu domů jezdit ve čtyři a jinak v půl třetí. Ach jo, blbá škola:D

Hned ráno jsem se šla podívat na prváky, sice jsem jich viděla jenom pár, ale nic moc :D Nakonec jsem se ani těšit nemusela :D Ale i tak bylo dost novinek, například naše nová spolužačka. Moc jsem si jí neprohlížela, ale vypadá to, že bude v pohodě. Tak aspoň něco. Několik kamarádek chce totiž od příštího roku na jinou školu, což nechápu, na co přestupovat z gymplu na gympl? :D Taky bych se chtěla zbavit matiky, ale školu kvůli tomu měnit fakt nechci.
No nic, tenhle článek je kratší než obvykle, ale já už mám hlad, tak se mějte a já se jdu najíst ;D

Žádné komentáře:

Okomentovat