7. 9. 2012

What's next?

Ahoj.

Tak dneska píšu jenom takový kratší informační článek, protože stejně na nic víc nemám čas :)
Jenom bych vám chtěla říct, je už mě starý vzhled blogu dost štval, tak jsem se rozhodla ho trochu změnit. Výsledek vidíte sami, i když to není o moc lepší než předtím :D Je takový obyčejný, ani se mi moc nelíbí, ale už na to fakt kašlu, nebaví mě pořád všechno dolaďovat, aby to hezky vypadalo.

V nejbližší době tady čekejte pár fotek, ještě je ale nemám upravený.
Taky teď asi budu psát jednou nebo dvakrát týdně, stejně bych ani neměla jindy čas.
A během září se ještě jednou pokusím ten design trochu pozměnit-

Mimochodem, odpoledne jsem už přišla na to, co mám dát kamarádce k narozeninám, takže teď prohledávám internet, snad to do té doby vůbec stihnu sehnat :D Budu asi potřebovat slovník, Google překladači už radši moc nevěřím :D
No tak to je jedno, jenom jsem nechtěla, aby to bylo tak krátký, tak jsem tam přidala ještě ten jeden zbytečnej odstavec.
Mějte se)

2 komentáře:

  1. Design má grády! Troška podzimních barev, ale zároveň je to čistí a pořád ještě připomíná léto! Moc se ti to povedlo! ;-)
    Vivi
    P.S. Ráda tě zvu na Giveaway ;-)

    OdpovědětVymazat