6. 9. 2012

Fuck school.

Ahoj.
Jak se máte ve škole? My se učíme dá se říct od úterka, už máme normální hodiny a tak, dost mě to štve. Sice máme lepší učitele než loni, ale počtem hodin je to čím dál tím horší. No, aspoň při těch odpoledkách máme jednodušší předměty :D

Dneska to bylo ve škole příšerný, v matice pořád opakujeme učivo z minulého roku, jenže já už to všechno zapomněla, takže se bojím, že mě ta učitelka vyvolá, což nakonec včera udělala. Při češtině jsme zase museli psát nějakou blbost, něco na zbůsob proslovu. Jsme rozdělení na skupinky, ale učitelka si chce jednoho ze skupiny vybrat a ten to potom musí říkat. Mně už je celkem jasný, že si vybere mě, jenže to je dost blbý, protože mám 'zvát lidi na nově otevřený adrenalinový park' a ještě ke všemu je to napsaný takovým stylem, který já nedokážu používat, takže jsem v pr*eli:DD

Odpoledka celkem šla, měli jsme výtvarku. Letos jí máme na počítačích, protože budeme fotit a upravovat fotky. Nakonec si ale asi budu muset nosit noťas, protože máme moc zájemců o výtvarku, takže by na někoho nezbyl počítač. Stejně se na to asi vykašlu a nechám ustoupit někoho jinýho, někoho, komu nevadí táhnout do školy notebook :D

Tak to je k dnešku asi tak všechno, příště se sem pokusím dát pár fotek, i když je to jedno, tenhle blog stejně skoro nikdo nečte :D Tak čáu)

Lemur ze ZOO)

2 komentáře:

  1. já jsem skoro nikdo?! :D
    a vybere mě, takže buď v klidu)

    OdpovědětVymazat
  2. a já jsem taky skoro jo?!
    Hale, Kate klidně si to uprav podle svýho, stejnak ona nebude vědět, že jsme si napsali něco jinýho ;)

    OdpovědětVymazat