14. 9. 2012

Bad week

Ahoj.

Jak se máte? Já bych teda tenhle týden nejradši úplně vyškrtla z kalendáře, protože byl příšerný. V úterý jsem se náhodou připletla do natáčení nějaký debaty, takže jsem tam asi 5 hodin musela sedět, navíc ten moderátor pořád mluvil na mě.
Ještě to odpoledne jsem potkala Dementa, ale zapomněla jsem, že mám ještě připnutou cedulku se jménem na mikině a on na mě začal podezíravě čumět. Ale moc jsem si jeho obličeje nevšímala, oslnila mě totiž jeho zlatá náušnice v jednom a stříbrná v druhém uchu :DD Pak tam přišla jeho holka, oba vypadají jako upíři :D
Ve čtvrtek jsme psali test z matiky, sice mi tam vyšla rovnice, ale to je asi tak všechno :/ Navíc mám od včerejška rýmu, to je u mě naprosto abnormální záležitost, já rýmu neměla už aspoň rok :D Dneska při těláku jsem skoro ani nedala kapesník zpátky do kapsy, protože by to ani nemělo smysl :D Stejně jsme hráli jenom fotbal, i když jedna protihráčka si pořád vymýšlela pravidla, až nakonec byla sama proti sobě :DD Mně je jedno, že chce všechny naučit, jak se hraje fotbal, ale já bych to snad vědět mohla, ne? :D Takže vůbec nechápu, že si myslí, že jí budu věřit, že když se míč dotkne tyče, už to je gól:DD omfg.
A aby toho nebylo málo, celý týden jsem vstávala jako první z rodiny, protože táta je na Kanárech a tak teď musím ráno venčit Bertíka já. SHIT.

Takže teď sem dám pár fotek z prázdnin, užijte si víkend a nazdar)




Bertíík <3

Lemuři jsou geniální zvířata :D

Bertík zkoumal můj časopis:D

Nevím, jestli to poznáte, ale je tam Martin Dejdar)

2 komentáře:

  1. Prosimtě kdo je ta skvelá spolužačka? :DDDDDD Jožka? :DDD
    no tvl!
    jinak super fotky, Key :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je ona :DD Jak to víš? :DD
      Dík) A kam zmizel tvůj blog? :O

      Vymazat