26. 8. 2012

Summer Paradise ;)

Ahoj.

Omlouvám se za delší nepřítomnost, ale i když vám teď řeknu, jak to bylo, stejně mi asi nebudete věřit :D No já vám to i tak řeknu.
V červnu se mi rozbil notebook, takže jsem chodila na tátův. Ten se ale za dva týdny (mojí vinou :D) taky rozbil, takže doma už byli jen 2 počítače. Jeden z nich je ale tak pomalej, že jsem ani neměla chuť na něj chodit. Takže už tu byl jenom ségřin noťas, což je vlastně to samé, jako kdyby tu nebylo nic :D Ale dneska už mám svůj počítač zpátky a táta chce koupit tablet, takže paráda! ;)

Před koncem školního roku jsme jeli do Chorvatska, tam bylo fakt krásně. Ani se mi nechtělo domů, bydleli jsme sotva 20 m od moře. Máma s tátou ale řekli, že tam pojedeme i příští rok, dokonce s Berťou! :) To bude fakt boží, už se nemůžu dočkat.
Pak nastalo několik nudných dnů, jako prázdniny to vlastně vypadalo až od srpna. Skoro denně jsem byla na koupališti, jezdili jsme s babičkou utrácet důchod a závodily jsme se sestrou na Xboxu :D To mi připomíná, jestli se nemůžete rozhodnout, jakou hru si pořídit, tak doporučuju Motionsports Adrenaline, to je skvělá hra :D

Před dvěma týdny jsem si zlomila jeden prst na noze, takže to teď rozhýbávám. Už se nemůžu dočkat, až si tu hru zase zahraju ;D Teď budu muset zase všechno instalovat od začátku do toho počítače, protože mám úplně novej harddisk. Navíc teď budu muset uklízet a nakupovat věci do školy, takže teď nebudu mít moc času. Někdy v září sem dám fotky z prázdnin, ale asi sem moc často chodit nebudu.

Čus ;)

2 komentáře:

  1. tyvole, ty jsi napsala, to je snad zázrak!:O ;DD
    takovejch počítačů doma a všechno skoro nepoužitelný :DDD
    ten adrenalin jsem taky chtěla, ale ty hry xbox mi zatim stačí)
    zlomit si prst na noze? ty jis pako!:P :DDDD
    báj!

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych tě pozvala na svou 1. giveaway! :)

    http://diaryofmony.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat