8. 6. 2012

It's the only life you got, so you gotta live it big time.

Čau.

Zase se omlouvám za delší nepřítomnost, ale když už se dostanu na počítač, nějak nemám náladu jít zrovna na blog. Vlastně nemám náladu na nic. Poslední dobou skoro nevnímám a pořád myslím na tu dovolenou. Ha, jedu už za 6 matiky :D
Ve škole se mi chce čím dál tím víc spát, ale až na matiku mám teď docela dobrý známky. Už nutně potřebuju léto, stejně už ve škole nic neděláme. Teda, aspoň v některých předmětech.

Dnešek byl ale super. 7x jsem potkala LP, je teď ostříhanej, ale pořád boží :D
Z ájiny jsem dostala 1 z velkýho testu, to se moc často nestává. A při občance jsem s kámoškama (a kámošem :D) hrála tu nejlepší hru na světě. Jako že se napíše věta, další to nakreslí, další zase napíše, co vidí na tom obrázku a tak. Úplně mě bolelo břicho, když jsem to četla :D Škoda, že si naší zábavy všimla i učitelka, teď nás možná rozsadí, to by byl průser :D

Při výtvarce jsme si mohli dělat, co jsme chtěli, učitel totiž na začátku hodiny odešel. Tak jsme hráli nejdřív pantomimu a potom takovou tu hru, jak se dá do kruhu pár židlí tak, aby si jeden člověk nemohl sednout. A ten říkal "Stoupnou si všichni, kdo.." A ten, kdo to 'splňuje', si musí stoupnout a sednout na jinou židli, takže se všichni snaží obsadit nějakou židli, aby nemuseli stát a vymýšlet nějakou větu :D Byl to fakt masakr, jedna holka zakopla o sklenici, naštvala se, a nakopla jí. Ta se rozbila o zeď, takže jsme tam běhali mezi střepy :D Potom tam všichni všechny schazovali, to bylo ještě lepší :D Odešla jsem o pár minut dřív, abych stihla autobus, takže doufám, že ten učitel už nepřišel a nezjistil to :D

Tak se mějte :)

5 komentářů:

  1. xPP,já z velký ajiny ,taky dostala 1,z matiky taky a z čj 2+,protože mi chybel bod do 1 :DDDDDDD to naštve ;),mohli jsme ztratit jen 2 body :P

    OdpovědětVymazat
  2. nic neděláme? to si děláš srandu, vždyť učíme se furt stejně:D
    ta občanka byla výborná!! já z toho nemůžu do teď. 'Vojta otravuje ostatní. Dobeška učí. Ženská je v soutěži, kde se tancuje mezi krtinci jako Elvis.' :DDDDDDDDD Musíme to hrát i příště!! :D
    Jožka mi vyprávěla to o Marušce. to jsem nevěděla, že se zrovna ona dokáže tak nasrat.. ale je to hustý :DD

    OdpovědětVymazat
  3. HEEEEJ jako takovouhle výtvarku chci taky! :D!
    A jako, chci vidět LP :P

    OdpovědětVymazat
  4. http://my-funny-time.blog.cz/1206/new-start#add-comment --prosím přečti si :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj.Prosím přepiš si můj novy blog -místo my-funny-time.blog,mám jiny stačí kliknout na ''we''.Děkuju

    OdpovědětVymazat